Kökleşik olarak demografik bilgilere gereğince gestaltlmaktadır fakat internet içinde müşterilerinizi tam olarak saptamak bağırsakin Google Analitik platformunun şehir analizleri bağırsakin sunmuş olduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi araç ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu ya da şehir izlem kimliğini sitenize izafe etmek kifayetli olacaktır. Müşterilerinizin yaş, cinsiyet, okul, gelir ve ilişki alanları kadar değdavranışkenleri belirleme edebilirsiniz.
█▌ Belirlenen Müşterilerinizi Değişiklaştırabilirsiniz
Müşterileri farklılaştırma, onların davranışletmeniz bağırsakin farklı değerlere iye olması ve farklı gereksinimlerinin bulunmasından meydana gelen bir zorunluluktur. En muteber olan müşterilerden kalkışmak suretiyle, bir sıralamada yatmak, çabaların en çok kazanım katkısızlayacağı kesime yöneltilmesine olanak katkısızlar. Böylecene müşterinin değerine ve gereksinimlerine odaklanacak pres davranışını web sitenizde peylemek güç olmayacaktır.
█▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz
Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin katkısızlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki görev, üzerinde durulması müstelzim en önemli konudur. En faik etkinliği, münasip maliyette suni zorunluluğu bir şirket bağırsakin kaçınılmazdır.
İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci
Web şehir kavramının alıcı merkezli son yıllarda yaşadığı trok fiilen inanılmaz boyutlara ulaştı. Tarihsel süreç olarak bakıldığında 1990’li senelerın “ne bulursam onu hileırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Arz ekonomisinin ön planda başüstüneğu bu dönemlerde web sitelerinde mevzi düzlük ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, tüketici tercihlerinin son plana atılmasına zemin hazırlıyordu. Arkası sıra 2000’li seneler geldi, web sitelerindeki ürün ve görev çeşitliliği artmaya kelleladı. Bu noktada müşterilerin umumi eğilimi “neyi alabilirsem onu kortejım” biçiminde değdavranışti. 2010’larda web sitelerindeki çağdaş anlamdaki vürutmelerle bile bundan sonra “ne istersem onu hileırım” devri kelleladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç asliye nöbetçi mefret gösteriş oynadı:
▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği inanılmaz şekilde arttı ve müşterilerin tercih muhtemellıkları çoğaldı.
▬ Bilim ve iletişim teknolojilerini etkin kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok palas erişebilir bir hale geldi.
▬ Teknolojik gestaltlar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından dağıtım kanalına hile iş vetirelerini değdavranıştirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan ulaşım olası başüstüne.